Cím

Bevezető szöveg helye..

 

Ügyfélorientáció

Vevőink követelményei határozzák meg termékeink minőségét. A minőség nem osztható. Tartalmazza a szállítási pontosságot, a versenyképes árat, a mûszaki tartalmat és a hozzá tartozó szolgáltatásokat. Célunk a magas szintű vevői elégedettség elérése és fenntartása.

Dolgozóink bevonása

Minden dolgozónk fontos cégünk számára. Bevonásuk a döntések hozatalába lehetővé teszi képességük kihasználását. A továbbképzések nem csupán a dolgozói elégedettséget javítják, hanem megtartják és jobbítják cégünk hatékony mûködését.

Folyamatos jobbítás

Termelési és logisztikai folyamatainkat rendszeresen felülvizsgáljuk, és jobbítási lehetőségeket keresünk. Ez a tevékenység képezi a „zero defect stratégia” alapját és segíti költségeinket csökkenteni.